Неадекватна політика щодо тактичного державного планування, відсутність обов’язкового розкриття даних про банківську торгівлю, несприятливі умови для учасників державних закупівель та ряд інших факторів призвели до зростання тіньових схем закупівель у державі.
Механізми, які керували системою державних закупівель, застаріли. Необхідно подолати болючі завдання та недоліки в порядку роботи, а також підвищити ефективність використання фінансів. Потрібно було зробити чітку та прозору процедуру роботи фінансових інститутів у сфері державних закупівель в Україні.
З метою відповідності сучасним стандартам та вимогам суспільства підписано нову редакцію закону «Про державні закупівлі». Так народилася система Prozorro.
У режимі реального часу державні органи здійснюють закупівлі через цю електронну систему. Однак не всі енергійно та ефективно застосовують інновації. Деякі організації більше люблять старі знайомі схеми, і намагаються обдурити своїх співгромадян в особі Prozorro. Є ті, хто ігнорує правила, маскує бюджет, вивішує звіти про виконання договорів з неіснуючими підрядниками. Мета системи Прозорро.Продажі – зробити ймовірність здорової конкуренції прозорою звітністю, яку кожен може побачити на сайті Prozorro.
Особливості відкритих закупівель у системі Prozorro
Усі клієнти для закупівлі товарів, робіт та послуг прагнуть співпрацювати з електронною системою державних закупівель – Prozorro. Здійснювати покупки через Prozorro не так складно, як може здатися. Потрібно лише знати норми Закону «Про публічні закупівлі» та обов’язково їх виконувати. І ця публікація допоможе замовнику зробити перші кроки на платформі державних закупівель.
Розраховуючи на особисті сили, відразу засвоїти всі норми Закону буде важко. Але спочатку необхідно відповісти на найпопулярніше питання: Які ліміти та правила покупки товарів в системі Прозорро? Ліміти цін на відкриті закупівлі в Prozorro Законом визначено ліміти витрат на державні закупівлі – окремо для кола замовників в цілому та окремо для бізнес-адвокатів, які працюють в окремих галузях економіки.
Усі замовники зобов’язані вдаватися до допомоги електронної системи відкритих закупівель та не порушувати вимоги Закону про відкриті закупівлі для здійснення закупівель за рахунок бюджетних фінансів, якщо передбачувана ціна об’єкта закупівлі дорівнює: 200 тис. гривень і більше – за послуги та товари; 1,5 мільйона гривень і більше – за роботу.
Продаж вигідних лотів Прозорро
За підтримки інтернет-платформи Prozorro продається нерухомість банків, котрий перебуває на межі банкрутства. У лютому 2017 року фонд гарантування внесків фізичних осіб вирішив продати майно збанкрутілих банків лише за допомогою інтернет-системи Прозорро. Продажі протягом 2016 року дали управління продажу нерухомості таким банкам на понад 700 мільйонів гривень. Ця платформа дозволяє легально і без збору незліченних цінних паперів придбати нерухомість для особистого користування або комерційних цілей за ринковими цінами. А за підтримки простого і зрозумілого інтерфейсу кожен може взяти участь в аукціоні.
Перш ніж заповнювати всі дані для участі в процесі торгів, потрібно з’ясувати, які папери необхідно оформити. Переважна більшість нерозглянутих позовів стикається з такою ж проблемою: документи не відповідають вказаному прикладу. Отже, велика кількість заяв не розглядалася лише через те, що документи були заповнені не спираючись на шаблони (або частини паперів взагалі не було). Щоб ваша заявка не потрапила в цей список, вам потрібно знати список цінних паперів для участі в аукціоні раніше всіх.
Щоб прийняти участь у земельних торгах, необхідно вивчити додаткову інформацію на порталі УЕБ https://sale.ueex.com.ua/news/aukcion-zemelqnyh-dilyanok-skoro-startuje-na-prozorro-prodazhi.
Перелік основних документів
Насправді не так просто зібрати всі необхідні документи, якщо у вас немає на це часу. Всі зібрані документи будуть відправлені в спеціальний відділ, співробітники якого спробують знайти причину, щоб відмовити вам. Отже, потрібно враховувати всі нюанси, передбачені законодавством, і не дозволяти клієнту вам відмовити. Пропозиція на отримання товару відповідає всім офіційним вимогам.
Перелік важливих паперів:
- Документи організації.
- Документування в Єдиному реєстрі організацій, до яких застосовується процедура банкрутства.
- Документ про відсутність судимості сторони угоди.
- Папір, що показує, що у особи немає боргів.
- Документ з реєстру торгових компаній.
- Документ про те, що для підрядника не використовується процедура банкрутства.
- Документи про професійні навички працівника, наявність навику співпраці з іншими компаніями.
Основна частина цих цінних паперів обробляється протягом строку, що не перевищує 10 робочих днів.